miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 8 september 2009

Full rulle

zzzzzzzzzzzzzzzz............ova är aldrig fel!
Idag oxå...Lämnade lilltjejen på skolan, iväg till charmtrollet och fick fötter och fingrar tvättade:) Nåt bra måste jag gjort, får jag aldrig här hemma!

Sedan iväg till posten där jag skulle hämta ut mitt nya körkort, tjejen i kassan skrattade när jag sa att det gamla såg mycket lyxigare ut...hade velat behålla det-även om bilden blev bättre, kanske mognar med åren?

Vidare till apoteket för att hämta ut astma medicinerna nu, det börjar bli säsong. Bokat en tid till pojken för bi-allergi test så det blir klart nu har det ju gått 5 veckor. På hemvägen passsade jag oxå på att plocka äpplen...hon ska ha med sig två tjejer hem efter skolan och främmat i kväll så paj eller muffins är aldrig fel. Eller vad tycker ni? Så nu är det snart dags för hämtning, ska bara ta en kopp kaffe först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar