miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 15 juni 2010

Tisdag


Suttit som en äkta data-hacker och letat sjalar på internet, att det ska vara så svårt att hitta en gammaldags sjal som man ska ha över axlarna, som dessutom inte ska vara vit.

Har ju hittat en vit klänning till vi ska på bröllop men då måste jag ju ha någon annan färg till.

Är det någon som har något förslag på butik/färg?

Sedan kan man ju inte springa med ryggsäck eller kan man det?

Usch märks att detta inte är mitt gebit. Mycket skönare när ingen vet och man bara gör det, då slipper man alla funderingar och alla krav och press på de som närvarar...fast det är ju vad jag tycker som oftast är totalt mot strömmen så det räknas ju egentligen inte...

För vi gjorde det på ett kalas när ingen visste ngt mer än de som kom långväga för att "tvinga" ner dem ,för vi ville inte att de skulle missa detta tillfälle men ville inte ha detta med presenter rysch pysch mm. För att konkurrera med det viktiga i detta löfte, det är absolut inte gåvor man ska önska utan det är vittnen till vad man lovar varandra jag anser att bröllopet är.

Bara ett enkelt löfte inför de viktigaste i vårat liv och min önske präst, det var vår önskan på vår dag och vilken dag det blev, kommer nog även att finnas med i de närvarandes minnen också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar