miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 25 juli 2010

Söndag


Det är morgon, men alla utom jag sover...vanligaste synen hemma hos oss tror jag faktiskt. Tog en omgång och spelade lite betapet istället. Galet länge sedan jag tog mig tid att spela, men det är så kul!

Kissemiss springer runt och håller koll att jag sitter där jag ska.

Hittade en bild på ett gammalt vykort på tradera. En av platserna som nästan exakt ser likadant ut idag. Lite kul faktiskt. Kan inte låta bli att tycka att internet är ett fantastiskt redskap, men många skulle veta hur många foton man kan vara med på utan att veta det själva. Det sägs att 5 foton är utlagda ovetandes från andra kameror och det sjätte vet man om eller har lagt ut själv. Lite spännande så här i sommartider. Hade velat se korten jag finns med på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar