miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 5 mars 2011

Foto-triss: SE UPP!

Det gäller inte bara att ha koll på vad barnen sitter och surfar omkring på för sidor på internet, det gäller att se upp med kattens surfande också....


Hade visst fått koll på något om data-mus=)
Men precis som med barnen får man även ha koll på att program och apparater stängs av när de somnar, gäller ju att se upp med elkostnaderna...

Denna veckan lottar foto-triss ut en upplevelse från: http://www.coolstuff.se/category/Upplevelser
                          Vill du se fler bidrag från temat upp, titta här: http://fototriss.blogspot.com/

24 kommentarer:

  1. Vilken skönhet!
    Härlig triss medmkt känsla!

    SvaraRadera
  2. Haha, så söta bilder :-)
    Sista är min favorit :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig katt !! Han ser verkligen upp (om det nu är en han?

    SvaraRadera
  4. Klart bra tolkning, fick mig att fnittra lite. ;)

    SvaraRadera
  5. aha vilken mysig triss :) / Micke

    SvaraRadera
  6. Haha, en underbar triss :) Katten såg väldigt intresserad av vad som händer på datorn :)

    SvaraRadera
  7. Så härlig triss!! Ett riktigt charmtroll du förevigat!!

    SvaraRadera
  8. Helt underbar tolkning. Och vilken söt liten lurvboll som ställde upp :-). / Nettan

    SvaraRadera
  9. Gullig kisse! Trevlig tolkning!

    /Åsa

    SvaraRadera
  10. Underbar triss! Så söt han är den lilla kissen! Du får akta sig så han inte beställer för många möss!

    SvaraRadera
  11. DEnna fick mig att skratta gott - ser verkligen ut som om katten sitter och läser/surfar...
    Rolig triss
    ...och som vanligt..ha en underbar Söndag.

    SvaraRadera
  12. haha, det var den hittills mest humorösa trissen.
    Fin!

    SvaraRadera
  13. Jag älskar den där lilla skönheten, som sitter och förkovrar sig på nätet :) Skön/härlig triss!

    SvaraRadera
  14. Störtskön fototriss, min katt brukar också surfa ;-)

    SvaraRadera
  15. Härliga bilder. Att surfa kan bli tröttsamt även för katter, ser vi ju här.
    Jättefint triss.

    SvaraRadera
  16. Vilken liten sötnos!!
    Även jag hade katten som huvudrollsinnehavare i min triss idag. :) Man kan aldrig helt slappna av med en katt i huset.

    SvaraRadera
  17. Haha, katten tog sig en TUPPlur:) Skön triss. Vi var två om kattemat idag.

    SvaraRadera
  18. Cool katt som väl vill hänga med i it-världen. ;.)

    SvaraRadera
  19. Grattis! Du är i final i Fototriss tävling - ett stort lycka till! Omröstningen pågår fram till söndag kväll.

    SvaraRadera
  20. Men sån söt katt och rolig tolkning :) Hade det gått hade jag röstat på dig som näst bäst i tävlingen men jag önskar dig varmt lycka till ändå!

    SvaraRadera
  21. Tack för äran att få vara med i denna tävling, känner mig hedrad;)

    SvaraRadera
  22. En klar vinnare!! Underbar triss som är helt suverän! Och vilken bedårande kisse! Puss på nosen till henne/honom!

    SvaraRadera