miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 26 november 2011

Fototriss: Mysigt...

Vi har olika tankar om vad som är mysigt...

Men för mig är julen en mysig tid, då jag får träffa min underbara familj och bara vara...

Och se barnens ögon tindra i glädjen av att se tomten när väntan är slut...
Hoppas att känslan av glädje i deras ögon kommer att finnas där i många jular framöver...för det värmer så gott i själen när man vet att de mår bra...för mig är det den bästa presenten av alla...En underbar första advent på er alla där ute och önskar alla en minnesvärd dag!
Dessa bilder är från förra året men hoppas på fler mysiga bilder i år...

Vill ni se fler trissar?
Titta här:http://fototriss.blogspot.com/

17 kommentarer:

  1. Ja så blir julen för mig med - härligt att vara med familjen och tomten lär komma :)

    SvaraRadera
  2. Vet inte om tomten kommer - men umgänget med de närmaste är bland det mysigaste man kan ha på julen.

    SvaraRadera
  3. Julen är en fin tid och som man väntade på tomten när man var liten.. bilderna väcker härliga minnen!

    SvaraRadera
  4. Tomten och att vänta på tomten är riktigt mysigt. :)

    SvaraRadera
  5. Absolut helmysigt och fyllt av lycka!

    ha en finfin första advent

    SvaraRadera
  6. Visst är julen mysig för de som har familj eller någon att dela den med. Dessvärre finns det många som är ensamma och då blir en helg som julen mycket värre! Jag älskade julen som barn men från jag var tonåring så har det varit ångest och gråt i princip varje år. Nu är det mest dödligt tyst och ett enda väntande på att den ska vara över! Ändå längtar jag....minnet av det goda är så starkt!

    Ha en skön och glad advent!

    SvaraRadera
  7. Sista bilden är underbar! Någonstans i bakhuvudet minns jag när jag själv stod så där och väntade och tittade ut :-)

    SvaraRadera
  8. En fin och mysig tomtetriss :)

    SvaraRadera
  9. Tomtemys, fin triss i varma röda toner.

    SvaraRadera
  10. Visst är det fint att se barnens glädje och förväntan, särskilt då de är mindre. Den mysig triss!
    Tack för kommentar hos mig.

    SvaraRadera
  11. Fina bilder som väcker minnen från barndomen. Gillar speciellt flickan vid fönstret.

    SvaraRadera
  12. Det är väl det allra mysigaste? Att vara med barnen, oavsett hur gamla de är.

    SvaraRadera
  13. Jätte mysigt :) vacker din sista bild är, som en tavla!

    SvaraRadera
  14. För mig får gärna julen vara, men jag vet att barnbarnen ser fam emot den och om dom mår bra då myser även jag. Du har fångar riktiga julmysscener.

    SvaraRadera
  15. Aha! Det är ni som är tomtefamiljen. :-)

    SvaraRadera
  16. Hit kommer tomten varje år och mina äldsta barn är mycket irriterade över att de inte vet vem, det är under masken!

    Mysigt till tusen!

    SvaraRadera
  17. Verkligen mysbilder som hör julen till. Den sista så fin med flickan som förväntasfullt kikar ut genom föntret.

    SvaraRadera