miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 12 december 2011

Vet ni vad jag längtar efter nu?

Att komma in i rutiner, att känna solens strålar värma och känna att det är på väg att bli sommar. Se blommornas och trädens knoppar slå ut...Just nu är det ingen ordning på någonting mer än att jag gör så mycket jag hinner hela tiden...
Arbetat, handlat, tvätten i maskinen, lunch till sjuka sonen, middag på spisen, tända en eld, tända lite ljus och hjälpa dottern med läxorna. Iväg till skyttet och sedan är det kväll, och slutar med att jag undrar vart tiden tog vägen någonstans???
Jag skulle ju gjort...det..och...det...och...inser att jag inte är mer än människa och det andra får helt enkelt vara.
Prio ett för mig är familjen och mig själv...
Och ska jag komma ett steg närmare sommaren, ja då får väl granen snart ta och åka fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar