miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 5 januari 2012

KLUMP!

Hur klumpig får man va egentligen? Skulle ut i garaget och hämta ved, men behövde sträcka mig liiite långt in och få fram lite mindre bitar. Så jag ställde mig uppepå ett par staplade vedbitar och river ner vedklampen på min fot, där jag står barfota utan skor...AJ! Har nu ett fint blåmärke och ska arbeta och ha arbetsskor på hela kvällen...
Har fått tillbaka datorn nu, lycka. Är helt klart att man vänjer sig vid sin...
Var och handlade redan klockan åtta i morse innan barnen vaknat , lugnt och skönt i affären, så nu är helgen räddad för vissa, själv tillbringar jag de flesta av dygnens timmar på arbetet.
Ett tips inför kvällen är att titta på ettan klockan åtta, det ska iallafall dottern göra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar