miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 28 maj 2012

Helgen över...

Nu fem arbetsdagar kvar. Det där med helg i lightversion i fredags fick jag snabbt äta upp. Fanns inga vikarier att tillgå i helgen så det blev att gå kvar ett par timmar i lördags och allt inplanerat fick ställas in. Hemma vid tio blev hemma efter tre. Fast ett besök hans med iaf. trots att jag hade hoppats hinna med två denna "ledig" dag.
Tänkte på alla på morsdag då jag gärna hade närvarat men vi hade ju lite i torsdags (mammamys) och här hemma hade vi det i lördagskväll. Fick en jättefin orkide, ett kort, vi tittade på stig helmer story tillsammans innan melodifestivalen och hade det allmänt mysigt.
Vem har sagt det måste firas en viss dag?
Man ska vara rädda om varandra när man kan <3
Ha en förhoppningsvis solig dag därute.
Själv ska jag försöka få tag i ett nytt bankkort då automaten åt upp mitt, kryp!!!, och vaccinera Whiskey. Så det är inte slut på dagen än. Tack och hej, Leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar