miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 19 februari 2013

Datorutbildning

Först en arbetsmorgon och vidare på datorutbildning.

Var riktigt kul faktiskt, och vad ska jag med en datorutbildning till?
Jo det finns alltid små tips och trix man kan lära sig och man vet ju dessutom inte när de kommer till användning. Dessutom träffar man ju alltid lite andra människor och det är ju också kul!
Lunchen avnjöts poå rosenlundska källaren, tyvärr inga barnportioner där så jag skämdes nästan när de undrade om ALLA var färdiga, jag åt Tomat- och örtöverbakad fiskfilé med vermouthsås och grönsaksris. Tyvärr åt jag ju bara fiskfilen och sedan var jag nöjd och gò. Sallad, bröd och dryck fick också stå åt sidan, men vad gör väl det när man har trevligt.

Fick nu ännu en kallelse idag men den krockar med en annan datorutbildning så vi får se hur det går, kan ju inte va på två ställen samtidigt tyvärr när båda ger en lite lärdommar.

Jaja thats life, nu gosa med goso ouzo, inte fel det heller..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar