miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 3 juli 2013

ojojoj hinner inte med..

Händer ju massor varje dag och när det inte händer ngt, jadå jobbar jag. Lustigt det där...
Barnen har sommarlov. Myspys med sällskap hemma, när de är vakna och inte sitter vid datorn. Blink, blink.
Haft grillknytis ett par gånger, det är mumma vill jag lova.
Kött, korv, kyckling ja allt är ju så mycket godare då.
Och alltid spännande med efterrätterna och tillbehören då det blir nya varje gång, mums!
Hittade denna bilden från förra sommaren, hoppas vi kan göra en sådan kväll i sommar igen =)
Gärna med lite gott till..
Hade en liten AW med lilla systra med sällskap, toppenkul men tog ett par timmar att få i sig drickan och det var ruggigt kallt ett tag. Nästa gång får jag ta med termobyxor. Dottern var toppenlycklig att hon faktiskt fick följa med. Blev inte så sent för vår del men ser fram emot nästa gång!!


Bild på Lilla glaset, sedan jämför ni med det "stora"vattenglaset...hmm
Men då ska jag inte "blanda vatten och öl" jisses kändes som jag varit på brakfest.


Sedan ställer ju den här rackaren till med en del ofog när man jobbar, här kommer lite bildbevis... lär tyvärr säkert ta lite tid med uppdateringar men vi har det gott! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar