miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 1 december 2009

Nu


är jag trött och klockan är alltför mycket för att sitta här egentligen. Morronmöte imorgon och nattpass.
Det var riktigt kul på gy-passet igår, allrahelst när man skulle ligga på sidan och rakt lyfta båda benen uppåt och sedan även samma sak med händerna...samtidigt, och så i denna stil vända från höger till vänster sida. Då började jag att skratta...så var det kört...ja ni kan ju föreställa er själva som när en späckhuggare försöker leka säl, där på golvet, fram och tillbaka... och alla ligger fullt allvarliga och gör denna rörelse utom jag som skrattar samtidigt...
Som om inte det räckte höll jag på att välta deras tidningsställ när jag såg far min där och han inte såg mig så skulle jag lite fint hoppa fram (på späckhuggarvis) och glömde att jag istället för ryggsäck hade en stor träningsväska på sidan, så jag har lite fint mailat chefen och tackat för initiativet, hon trodde nog att jag blivit tokig eller precis galen....jag som ALLTID är så tyst och lugn...visar hur väl hon känner mig:) Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar