miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 3 december 2010

Fredag

Vilken fint plogad väg=) Mer skottat på tomten än vägen men egentligen mest för att vi är nyfikna på om det ibland dimper ner ngn överaskning i brevlådan som inte är räkningar...
Idag fick jag se en tävling av karinketchupmamman och självklart kan jag inte låta bli att vara med med mina ketchup monster:
Gå gärna in ni också och anmäl er samt som följare på facebook:) Goa skratt lär bli en vardag och samtidigt känns vardagen lite ljusare.

Efter gårdagens bakåt pulkaåkning med bilen (med tre mäns hjälp för att få den loss från första husets snöhög när jag inte kom upp för "backen") har jag idag ringt kommunens gubbar så de fick prioritera vår väg nu innan en allvarlig olycka händer, de kom på 30min. Så nu kan vi åter köra uppför vår backe. Med ett antal timmar skottning som fredagsnöje, visst är det skönt med lediga dagar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar