miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 6 december 2010

Måndag...det märks..........


En ny lärdom spara inte i bilen för att användas vid ett senare tillfälle när vätskenivån är låg...
Maken hade kul iallafall och fotograferade för att visa sina arbetskamrater hrmpf tur man tål det, händer inte det ena så händer det andra...
Idag ringde förresten försäkringskassan igen och ville rådfråga ang en person...hänvisade återigen till att jag nog inte är rätt person med rätt behörighet...men att de gärna får återkomma om jag kan hjälpa dem med ngt annat?
Skulle dessutom ringa mannen påmorgonen och hamnade hos Gudrun...? Hade varit trevligt att veta vem denna morgonpigga människa var men glömde i kalabaliken fråga vart hon bodde?
Fick hämta stora sonen längs bussvägen, hade fått hoppa av och varit på väg att svimma, tryckte i honom lite snabb frukost (risifrutti inte det bästa mot mjölkallergin men vad gör man återställer ju blodsockernivån snabbt) och fick köra honom till skolan och sedan åkte egoistiska jag och simmade...blir ju inte av annars...samt hämtade ut den nya astma medicinen så får vi se om jag behöver ta mindre bricanyl, men blev allt lite orolig när jag läste biverkningarna så jag får väl be maken hålla koll på om jag blir oregerlig i humöret=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar