miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 4 januari 2011

Fototävling

Hittade en foto tävling och som ni vet kan jag inte låta bli.

Mina bidrag heter:

En ny bekantskap, ett kärt besök, äntligen tö och nytt år 2011.

Ni får gärna gå in och rösta genom att trycka på stjärnorna under fotona...men jag måste säga att en del fotografier blir jag glad bara av att titta på, rackans vilka duktiga fotografer och redigerare det finns och ett annat faktum är att de uppåt Luleå, de har vyer(...En vink till lillasyster att fota en del och tävla med...samt gärna blogga lite för storasyrrans skull, så jag kan låna fotografier...)

Haha går ju inte riktigt att jämföra med en och annan åker härnere? Fast ska jag vara lite egoistisk vill jag ju ha alla samlade runt om mig Här!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar