miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 19 april 2011

Tursam?

Idag bestämde jag mig för att simma istället för att gå, ska ju inte bli uttråkad. Hehe, men när jag skulle in till parkeringen kom jag att tänka på att ställa in parkeringsskivan på rätt tid. Duktig jag é. Men, när jag kom ut ca 2 timmar senare såg jag parkeringsvakten precis komma fram till min bil...ja jisses parkeringsskivan glömde jag bort...
- Hej, det är min svarar jag glatt.
-Var har du parkeringsskivan? frågar han då lika glatt samtidigt som ett gäng från särskolan kommer förbi..
-Här, säger jag och hoppar in i bilen och plockar glatt fram den inne från myntfacket. Får jag slippa böter denna gången?
-Jaa, det får du...
Jag lovar honom snällt att jag inte ska glömma detta igen...och han går iväg med ett leende, och lika lycklig är jag för jag vill inte få min första parkeringsbot än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar