miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 3 februari 2012

Fredag

Inte årets bästa bild på en ettåring, men ändå. Börjar nu min arbetshelg men starten kunde ju varit bättre. 05.30 plogade de här utanför, visserligen brukar jag ju klaga lite för att de inte plogar så iofs får jag vara nöjd, kommer ju uppför vägen nu...

Sedan skulle jag köra tjejerna till skolan (börjar på Barkestorp) på fredagar. fick skotta mig ut -12grader och is på rutorna...lite ont i fingertopparna - utan vantar, klant!

Visade sig att stora sonens buss kom tidigare, missade den. Bussar ska ju ALLTID vara senare? Såg sedan en buss till som gick 12 mionuter för tidigt men då hade jag redan lovat att köra in honom när jag ändå var ute och körde, så bilen hann bli varm. (och jag med). Samt handlade saften som jag lovat att komma ihåg...

Och nu är jag hemma en liten stund och njuter av värmen, brasan är igång. Kaffet upphällt. Tystnaden och stillheten är ett faktum (just nu) Då är det gudagott att vara!

1 kommentar:

  1. Nu har jag dragit igång en ny tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt halsband från Haze Deisgn. Vinnaren dras på Alla Hjärtans Dag.
    Kika gärna in och var med! :)

    (Obs! Du får detta meddelande för att du tidigare varit med i en liknande tävling inne hos mig)

    SvaraRadera