miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 4 april 2012

Hoola Bandoola Band - Den jag kunde va (Live)


Tog min morgonpromenad idag istället för simningen eftersom jag känner att nackspärren är på G efter morgondagen, spänningarna som släpper kanske?
Tid att landa, tid att tänka, tid att vara. Har ju bara idag och imorgon kvar på jobbet innan en välbehövlig vila samt att umgås med nära och kära som står mig nära <3 :)
Kom då att tänka på denna sång när jag gick, hade ändå rix fm på?...kommer för mig lite då och då, någon som tänker på oss kanske?
Ngt positivt med promenaden då?
Jag såg tre ormvråkar, önskar den braiga kameran varit med, men inte det...:(
Orkade gå hela rundan, med tanke på att jag mest simmat i vinter, och har bara hostat bort halva lungorna:)
Hoppas ni får en bra dymmel onsdag där ute, njut av dagen och försök se det lilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar