miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 31 augusti 2013

Arbetshelg!

Jisses vad snabbt man är tillbaka i rutinerna, idag jobbdygn till imorgon. När de tog blodproverna inför torsdagen misssade de fasteprovet på blodsockret, så de tog ur ett av de många rör och gjorde det på plats.Fick ett ok på den! Men om det är som det ska vara, eller lite lågt eftersom det sjunker ibland vet jag inte. Men det tillhör väl det man ska försöka komma ihåg till besöket. Så funderar allvarligt på att skriva upp frågorna jag har? För minnet är ju selektivt..
Varit ute om förmiddagarna nu, så gott att få min efterlängtade morgonfil igen Åh...den har jag saknat hela veckan...magen har fått vakna i sin tid och hela dagen blir bättre.
Inga stekta/kokta ägg att chocka den med, bacon eller annat otyg. Fast visst, hade någon frågat om vi skulle åka dit nästa vecka igen så hade jag ju inte tvekat. Livet är en utmaning och till för att levas här och nu. Inte imorgon för då kan det vara försent...
Det är möjligt att bygga broar överallt om bara viljan finns..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar