miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 25 januari 2010

Länge


Sedan jag skrev...men jag var endast hemma mellan 21.00 och 9.00 till söndag morgon....så trött...kom ej hem utan fick gå kvar 44 timmar arbete sedan i fredags.

Nu är jag hemma igen men då har mannen åkt=) Men det är ju förhoppningsvis positivt i detta fallet!

Dottern tog guldhajen idag så duktig även om hon tycker det är lite otäckt. Men jag hann vara med så hopp i vatten löste sig det oxå och märket sitter nu på tavlan.

Känns som vi är på G att bli förkylda, usch vilket känns som vi varit konstant. Tvätten snurrar på har en maskin kvar idag, sedan är det tomt. Maten på spisen, kyckling, börjar bli riktigt sugen nu och sedan får jag hämta dottern hos en kompis, läxor och halv åtta....ja sysslolös behöver man inte vara, här flyter dagen på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar