miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 12 juni 2011

Foto-triss: Åldrande

Tänk vad snabbt ett år i vårat liv går. Men för att inse detta krävs det nästan att vi har ett litet hjärtegull i vår närhet...
Vi föds, döps och sedan går tiden fort...
Vi inser att vi åldras snabbt när vi ser hur snabbt ett litet barn blir ett år för vad har vi hittat på under tiden?
I morgon fyller min systerson ett år och jag inser att mina barn också har åldrats, blivit tonåringar. Snart har de kanske egna familjer? Jag blir kanske mormor, farmor?
Ja, det är bara att inse: Jag åldras jag också även om barnasinnet är kvar:)
Vill ni se fler åldrande bidrag, titta här: http://fototriss.blogspot.com/

7 kommentarer:

  1. Åh sicken liten goding :-)
    Tack för kommentaren :-)

    SvaraRadera
  2. Söt liten kille, ja ibland går det med en rasande fart att åldras;-)))
    Vilken läcker header;-)))

    SvaraRadera
  3. Så söt. Det är som sagt på barna som vi märker att vi själva åldras..

    SvaraRadera
  4. Det är vägen vi vandrar framåt i livet. Det finns ingen väg tillbaka. Fina bilder på det lilla barnet.

    SvaraRadera
  5. Du har så rätt! Finfin triss!

    /Åsa

    SvaraRadera