miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 26 juni 2011

Foto-triss: Gissa temat?

Många, många bilar fick vi se uppradade idag...köbildning är att vänta när alla ska bege sig hemåt, både härifrån och från Öland där många har tillbringat sin midsommarhelg...

Spänning när alla har sina favoriter...men idag var skrällarnas dag:)
Inga 7:or idag inte, men däremot banrekord.
Publikrekord 10512 betalande gäster, inga barn inräknade.


Och... Viktigast av allt!
Vi får inte glömma bort att se allt med det lilla barnets ögon:)
Ha en härlig sommar därute alla fototrissare!


Fler fina trissar att gissa på finner du här:
http://fototriss.blogspot.com/

13 kommentarer:

  1. Här har jag svårt, även om jag både spelat i förlustbolaget igår när det var Kalmartravet som gällde och sambo konstaterade skrällarna med några odds runt 40. Trängsel, kö, tävling känns inte rätt med tanke på sista bilden måste nog skriva att jag är körd. =)

    SvaraRadera
  2. Min tanke var den återkommande trissen: så här ser det ut där jag är just nu, som är en av mina favoriter:)

    SvaraRadera
  3. Tur att du skrev svaret i kommentaren. Det hade jag aldrig gissat. Var inne på mängd ett tag. Roligt och framföraltt väldigt fyndig triss!

    SvaraRadera
  4. JA som sagt här gick jag bet på gissningen, men när man vet svaret är det ju busenkelt!!!!Ha en bra sommar och njut av där du just nu är!!!!

    SvaraRadera
  5. Det hade jag ALDRIG kunnat gissa. Fyndigt!

    SvaraRadera
  6. Aha - så smart du är! Det kunde jag inte gissa. Sista bilden är ljuvlig!

    Nu finns vinnarjackan i min blogg om du vill se den!

    SvaraRadera
  7. hahaha, roligt! ja, den klarade jag inte.

    Ha en trevlig dag/AX

    SvaraRadera
  8. Spännande, den hade jag inte klarat om du inte hade skrivit svaret ;) Ha en fin Måndag!

    SvaraRadera
  9. Ojdå...nähä det hade jag inte kommit på! Det temat är också skojigt!

    SvaraRadera
  10. Oj den var svår, ha ett tema som tema :) Jag gissade på Kalmartravet. Eftersom det inte var Öland men verkade vara nära så tänkte jag att det kanske var Kalmar, och jag har nog hört talas om en travbana där, men nu ser jag ju att du har Kalmar i bloggadressen så orten var visst redan glasklar, ha ha. Men så var det ju felgissat ändå :)

    SvaraRadera
  11. Kalmartravet. Ja, det blir jackpott nästa vecka efter resultaten där.
    Jag har aldrig varit på Kalmar travbana, däremot har jag i ungdomen tillbringat ett antal midsomrar i fyllan och villan på Öland. :-)

    SvaraRadera
  12. Hade aldrig gissat på "såhär ser det ut hos mig idag". Du hade nästan rätt hos mig. Det skulle vara "flitig som en myra".

    Trevlig sommar till dig med!

    SvaraRadera
  13. V-75 Kalmartravet! Kul älskar trav. Men jäkla skrällomgång.
    Kul/Linnea

    SvaraRadera