miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 10 juni 2011

Tänk.

Bara en dag sedan solen sken och man saknar den redan.
Har ägnat morgonen åt att helg handla.
Förbereda lite middag, jobbar ju i helgen och ska snart åka och byta ett par byxor innan arbetet.
Ja man ska helt klart inte gå på storlek längre då detta var samma storlek som i alla andra byxor.
Där fick jag för att jag inte tog mig tiden att prova.
Kontentan?
Jo man ska inte stressa och tro att man på så sätt sparar lite tid...lurar bara sig själv:)
Nu ska jag packa ner lite kycklingtaco kött, suveränt gott måste jag säga från guldfågeln, har ni inte provat så prova. Sallad och Curry/ananassås med 3% egengjord potatissallad. Lyxigt och nyttigt:)
Ha en härlig helg alla där ute och hoppas att det kommer lite sol mellan skurarna så växterna oxå blir glada!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar