miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 28 mars 2012

Jobbvecka på G

Jobbade i måndagskväll, och natten till idag. Är inne i jobbarveckan med stort V. Många kvällar blir det. Förkylningen river på i halsen, näsan rinner men jag är fortfarande upprätt. Jobbigaste är att försöka sova då hostan kommer med kliet...

Var på mindfulness igår innan jobbet, avslappnande för själen. Och kul att träffa min "gamla" lärare. Passade sedan på att smita förbi apoteket. Lite alsolgel stod på listan då salubrin inte hjälper nämnvärt denna gång. Likadant varje år. Myggbetten jag fått är rena köttsåren och rackans vad de kliar. Men nu kunde jag jobba utan att se ut som om jag var kissnödig =)

Kalops till middagen idag, sedan blir det nog skoinköp inför våren...de växer barna...

Ha en bra dag alla där ute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar