miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 12 mars 2012

Städning...

...är inte så däringa jättekul, men det är inte rensning av rabatter heller, men ett måste...
så nu när solen var framme och hemmet är kaos blev det trädgårdsröjning istället.
Klippt lite här och lite där och allt ligger kvar på gräsmattan:)
Någon frivillig att plocka upp, för jag orkar inte mer nu?
Maten ska stå och puttra på altanen. Blir currygryta med wokgrönsaker och ris. Perfekt nu när man inte har något kök mer än två plattor på altanbordet, som man dessutom ska mota bort katterna från.
Och ska jag vara ärlig är jag nu lite trött i kroppen, precis som det ska vá =)
Så ut och njut i det fina vädret och spana in alla små under, själv hann jag se ett bi, en citronfjäril och tre nässelfjärilar, så nu är våren på G på riktigt!

1 kommentar:

  1. Haha visst, om 3,5 v, hur mycket får jag i lön? :)

    SvaraRadera