miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 20 mars 2012

Tisdag

Snurrade till det så där som bara jag kan göra idag...Ringde en person med samma namn som en annan jag egentligen skulle till pga av en sak jag glömt.
Snacka om snopen när jag insåg att jag pratade med fel person. Men inget som inte har ngt gott med sig, nu blir nog fikastunden av ändå som vi pratat om:)

Dottern fortfarande febrig men inte 39 grader som det var igår, och det märks på humöret idag. Vad finns det att pyssla med? Kan jag ha det här? Hur gör jag med läxorna? Mm mm. Men det blir att vara hemma imorgon med, samt på torsdag då de har studiedag. Stora sonen har idag åkt på syrrans förkylning, inte uppskattat...:(

Är lite ofokuserad för tillfället men det får vara så, hoppas bara min omgivning har överseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar