miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 30 november 2012

Ego jag =)

Börjar bli lite pipig och gnällig men här hemma tas det med en klackspark..typ vad hade du väntat dig?
Men för mig blir det enerverande för kläderna passar inte, jag tappar byxorna, de kasar ner och jag får vika upp dem två gånger(hur snyggt är det?) och man går och drar upp dem hela tiden. Så hittade jag ett par som passade, jodå en vecka. Nu kasar de ner. Valkarna blir liksom rullgardiner om ni förstår vad jag menar? Så i helgen ska symaskinen fram!! Jag ska sy upp byxorna som är en storlek mindre, borde kunna ha dem till efter jul iallafall. Tur jag gjort denna resan en gång innan så jag har en del kläder på lager hade fått fullständig PANIK annars. För jag tycker ju jag är som vanligt.. Ett världsligt problem, jag vet men det är nog så frustrerande.
Sedan kan det ju vara att jag jobbat 15 timmar+ denna veckan och har 6+ nästa vecka, det tar ju ut sin rätt det också när man jobbar 100% redan.
Blir väl att andas ut, gosa med familjen (eller gosa, tror inte de tillåter det, men vara iallafall) och försöka få lite återhämtning mellan ljusstakarna som ska upp i fönstren.
Vi hade en liten diskussion ni som sett vår "modegran" Jag sa att vi snart får sätta upp vår blågran. Nä säger maken då, blå plastgran. Men jag måste säga jag vidhåller nog att vi har en blågran =)
Hoppas ni har det bra därute, det tänker jag försöka ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar