miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 22 november 2012

Tandläkarbesök idag..

På mitt alldeles egna hypokondriska jag skrämde jag åter slag på tandläkaren genom att börja gråta i tandläkarstolen...Är det jobbigt frågar han försiktigt? Nä, det är bara jag svarar jag med ett leende mellan tårarna, för han är så snäll och gullig och är såå lugn (typ som en farfar ska vara). Sedan borrar han och -AJ !!jag hoppar till och borren fastnar i läppen! Han får ännu mer ångest och bestämmer sig för att bedöva runt om i munnen på höger sida. Så nu är jag härligt bedövad med en mindre fläskläpp och blodstoppande i munnen, han kommer nog ha mer ångest än mig för detta..men nu är det dags för en värktablett, bara att konstatera i munnen är jag sjåpig.

Vi hamnade på vimmelbild i lördags, det roliga är att frågan de ställde var: Är ni laddade?
-Ja det är klart svarar petri.
-Å du frågar de mig?
-Självklart, svarar jag på mitt rättframma självklara sätt.
Skrev de något av detta? Nä de hittade på en egen lösning...undrar varför de ställer en fråga över huvud taget?

http://storage.vibra.se/KP/121122/#/10/

Men en trevlig kväll med artister som gillar det de gör var det absolut!
Nu har vi varit på dansinstitutet och kollat dotterns dans, vilken fart!
Nu får vi se vad vi ska hitta på mer ikväll, kanske soffhäng?

1 kommentar: