miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 8 april 2013

Dags att sätta igång...

.. Vintern har ju varit lång men nu när solen börjar titta fram inser jag att det går snabbt till maj. =)
Och eftersom vi har en "familjeaktivitet" planerad då så är det ju bara ut och röra på sig som gäller. Dansa 1h har ju funkat, om jag äter och dricker bra vill säga.
"små" promenader med familjen på helgen har ju också funkat. Så idag efter frukosten så åkte skorna på och första rundan är avklarad. Kände mig lite ensam en bit på vägen så då skickade jag ett mess till mammis och ja hon var hemma. Jag hade mina planer på att ta ica först innan jag skulle hem till henne, men ack så nervöst och snopet när plånboken inte låg i jackfickan?
Blev en riktigt snabb promenad hem vill jag lova!
Men så skönt, plånboken låg på hallbänken. Virriga jag.
Fick en ny favoritlåt längs vägen:
http://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA
Så nu laddar jag inför ett dygnspass. Slutar 14:30 imorgon så det är ett par timmar framöver.
Men familjen är ju sysselsatta med skola, dans mm. Håller tummarna att hon kan vara med lite på dansen trots värktabletterna hon tar för handen. Ville ju anmäla sig till danstävlingen i maj och det är ju lite surt om hon inte hinner träna.
Så hoppas nu att ni passar på att njuta av vädret, man vet ju aldrig när det vänder =)

1 kommentar:

  1. Älskar den låten!! Har nästan lyssnat sönder den de senaste veckorna :)

    SvaraRadera