miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 2 april 2013

SÅ...

Har ännu en 70-timmars arbetsvecka gått och jag överlevde denna med. Skönt!
Men visst saknade jag  familjen och syskonen en del i påsk. Alltid tungt att inte kunna vara med dem, men igår hade vi äggajakt och porterstek här hemma, gick runt ebbetorp och kollade på kalvarna som njöt i solen(utanför staketet) och idag arbetade jag en kort tur så vi hann cykla iväg på gofika en sväng. Och nu i skrivande stund är dottern hos en kompis och leker..hm..är som det numera heter...det är skönt att kunna vara hemma lite när de har lov och är hemma från skolan, bara ha det där lilla extra att finnas till.
Idag vann jag en ryggmassage i Rinkabyholm på hudvårdsklinik söder. Tänkte ringa och boka in en tid framöver, gu så gott att få ryggen utsträckt. Blir en ny och troligtvis välbehövlig upplevelse =)
Tänkte på denna jag läste idag:
Dagens citat

"Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den."
Visst finns det mycket sanning i den?
Passa nu på att njuta av solen, det tänker jag göra!

1 kommentar:

  1. grattis till vinsten! Du har gjort dig väl förtjänt av en egenstund ;)

    SvaraRadera