miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 2 oktober 2009

Bläk!

Denna högen värmer flera gånger...andra lasset är nu inburet, och detta hade jag förträngt...kom kl.16....
Jordgubbsskörden är nu åter igång utanför dörren... Grilla i ösregn, har fortfarande inte insett att det är höst. Karreskivorna är pålagda.


Klockan 10 stod jag utanför ÖoB lite hygienartiklar behövde inhandlas, varför betala mer än man måste när man ändå är på drift?


Klockan 8.30 var jag på ica kvantum i Nybro-de har billigare soyghurt där, när jag ändå hade andra uppdrag. Lägg märke till skillnaden på himlen mellan bilderna, det var här jag beslutade mig för att grilla...




Årets skörd 1/10-09 såå gott!



Sedan ett jättespännande avsnitt av criminal minds och tror ni inte att det var ett dubbelavsnitt och jag som jobbar nästa vecka, förövrigt krossade jag två taco tallrikar samt ett kaffeglas...somliga dagar ska man inte hålla i porslin=)
Arbetshelg nu framför mig, får se vad som händer...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar