miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 8 oktober 2009

Somliga dagar


Är det skönt bara att ha någon att prata med när det känns som om världen är emot en. Att få höra att det finns några som faktiskt tycker man gör/har rätt även om de som är "på" tycker tvärt om..För mig är familjen de jag har runt om mig, och ja jag vet, jag kämpar med näbbar och klor för att ha det så, även om det är krångligt. För mig är det familjen man gör saker med för att stärka sitt band inför framtidenn Men nu vet jag hur jag ska tänka...och det är på framtiden, ska bara försöka få det klart för i grund och botten finns det ett slut alternativ som endast en vinner på och vem tjänar på det då? Inte vi! Och det är absolut inte min sak att övertala någon till något om det inte gynnar personen själv eller familjen i det långa loppet...det är endast en person som kan ta det beslutet och det är personen själv!
Tack mamma för fikat på förmiddagen, så gott med varmt rykande kaffe!
Gjorde en grön playdoh lera på morgonen idag med dottern innan skolan. Så nu kan hon "lera" ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar