miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 18 oktober 2009

Racersnigel på 4 hjul?

Kan man ana att de här e de största sabotörerna vi någonsin stött på???
Racersnigel....

Är det jag det, var sjutton kom det ifrån?

Körde direkt från jobbet till citygross, goa frallor finns det ju där. I em dans och körde pojken till rinkabyholm samt in på coop för att köpa proppar. Har roat mig med att smälla dem idag, tvätt, mat och städ samt datorer skall ej användas samtidigt! Kommer jag nog aldrig inse så fler proppar att smälla:)

Suttit i kattpiss, är oxå en upplevelse jag ej vill dela med mig, så nu står stolen avtvättad och fin uppepå kaminen. Ska noga känna efter på dynorna nästa gång jag sätter mig för att hjälpa dottern med matteläxan.

Höll på att döpa om katterna till ......vlakattskrällepissråtta....och ställa mig i garderoben så att jag får lixom Lisabeth i Madicken säga det högt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar