miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 6 oktober 2009

Vet inte...


Ibland kan jag förvånas så av somliga. Vet att detta är ett faktum att man inte ska förvänta sig att saker och ting kan ändras till det positiva, men när jag tänkte att ok, nu ser vi framåt och bortser från alla tidigare år, så nääe. Blev så häpen att, nä nu går jag vidare... Lite virrigt, ja jag vet men livet är ju som sagt inte rakt, utan krokigt och snurrigt...men det handlar ju om mina virriga, snurriga och ibland knäppa tankar=)

Lovade mina underbara barn att baka rosenbröd så det blir eftermiddagens åtagande...åt nybakade ciabatta bröd igår, inte heller helt fel. Men när man får 6pkt jäst så är det bara att ta tjuren vid hornen och använda upp dem. Det härliga är att alla vill hjälpa till så just i det ögonblicket står ett större kök på önskelistan, men bara just, just då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar