miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 23 november 2009

Hinner...


För tillfället inte skriva så mycket som jag önskar. Igår var det ett par lyckliga grabbar som skrek högt i soffan, slog worldrecord i time på ett spel de spelar online=) Bra gjort!! Dottern hade dans, och stora killen åkte till Rbyholm. Vi hade städning och gardinbyte på agendan...kul jul...

Idag har dottern haft studiedag, och två av systrarna passade henne så jag kunde jobba. Skulle låna ett nytt spel på bibblan idag oxå, visade sig att man kan låna spel gratis där i 14 dagar, Toppen.

Vidare till utvecklingsamtal i skolan. Får se hur det går=) Har ju haft samma kommentarer alltid på barnen mina syskon och mig, är nog oförändrat. Sedan middag och i kväll kan man ju inte missa ullared på Tvn. Haha och där som jag fotograferade trots att det var fotoförbud (vilket jag inte visste) Alltid lär man sig något nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar