miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 21 november 2009

Lite...

Vem är vår bäbis?
Trött och dåsig, men det är väl hösten som gör sitt antågande i sinnet. Inte kan det vara att jag tog lite vin igår och sedan vaknade med feber?

Nä, neej det kan jag inte tänka mig. Snarare en aktiv dotter som gjort färdigt sin hemmagjorda mössa röd/vit...kommande julmössa?, pyssel och stök. Gjorde en porterstek... var tvungen att testa(maken=)), så nu är det rester i frysen till kommande middagar. Kom på att masin-skivaren är toppen! Oj, va tunna skivor man kan göra och ändå håller de ihop-det är hans sysselsättning, knivar är kul leksaker(misstolka mig inte).

Och sedan pepparkaks deg, för då kan man ju baka pepparkakor om två dagar och sysselsätta dottern vid en lugn dag? Finns dem? Nä inte hos oss tror jag för när kvällen kommer är det ändå 10 saker man inte hunnit med.

Kom på att nästa vecka är första advent och jag jobbar, så det blir nog en stökdag någongång i denna veckan, frågan är bara när? Mellan arbete och utvecklingssamtal? För inte adventsstök ännu, det är för tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar