miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 19 februari 2010

Fredag

Tänk när detta foto togs, klagade vi över värmen...känns som en evighet sedan.

På morgonen idag ville jag skrika, Snö, igen.
Och plogbilen körde förbi - precis när vi skulle köra till skolan, bara att gräva ut bilen igen...
Efter att ha lämnat barnen skulle jag i min goda föresats till gymmet, men kände inte riktigt för det...
När jag börjar plocka upp kläderna har jag missat byxorna...hrmph.


Tur i oturen har jag alltid badkläderna med ifall jag skulle ångra mig så det blev simning istället. Kanske bra det...


När jag kom ut på parkeringen hade mina grannbilar parkeringsböter, suck idag är det många besvikna människor som kommer ut till sina bilar, simhallen har blivit p-botens mecka!


Blev till att styrketräna haha hemma istället nu har jag skottat uppfarten och gången, framför brevlådan=) Väntar en kopp kaffe och bubbelvatten innan en kväll på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar