miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 7 februari 2010

Söndag-skyldig?


Och 2 arbetsdagar har gått förbi, eller tre kan man väl säga eftersom jag gick av idag. Tvättat och vattnat har det blivit, höll på att vattna kattrackan oxå...hon hade kissat i sonens jacka, slarvern hade inte hängt upp den utan bara lagt den på golvet, och detta, det gillar hon och det går snabbt ska ni veta...

Då är de inte så gulliga...visst ser hon oskyldig ut också? Jag har inte gjort något.
Gråtit en skvätt idag med, jobbigt att läsa begravningsannonserna i tidningen idag, tittade inte igår eftersom jag jobbade. Och ville inte att maken skulle läsa upp dem i telefon för mig på jobbet, det tar på krafterna att åka bergochdalbana i humöret, brukar annars vara ganska stabil och antingen skratta eller gråta, men just nu kan jag inte säga vad som kommer från en situation till den andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar