miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 24 mars 2010

Hej där ute


klockan är nu halv åtta och jag skriver lite snabbt ner ett par rader för att visa att jag finns här:) om än något frånvarande...

Igår var jag i simhallen 08.30 efter skolan startat, 10.00 på möte, 13.30 i skolan, 15.00 på jobbet och jobbade till 22.00. Hemma 22.30 suck.

Dagen idag är ännu mer pressad.....

8.10 lämna i skolan, 9.00möte, 12.00-16.00 fackmöte och 16.00 arbeta till imorgon. Frågan är var man ska pressa in maten, men bredde mig mackor så jag får i mig ordentlig lunch iallafall. Träna efter jobbet, men sedan är jag ledig...blir att lägga ner energin på läxorna denna lediga helg, och familjen givetvis. Längtar till vi går in i rörlig tid då jag kan byta helger lite mer. Känns ibland väldigt långt till november...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar