miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 3 mars 2010

Onsdag


Hemma från jobbet igen. Så skönt. Ibland har jag bara sån hemlängtan och skulle kunna låsa in mig, bara att konstatera jag trivs bäst när jag är hemma och kan lägga upp dagarna som jag vill. Direkt efter jobbet åkte jag och träna, min instruktör var där, jag får inte höja ryggen mer nu utan fick två nya maskiner istället. Trodde inte att jag skulle få höra det utan snararre att jag kanske skulle behöva öka lite...jaha är kanske starkare än vad jag tror? Därför blir det nog bra med simning i morgonbitti.

Sitter nu med läxan reflekterade över vilken skillnad på ämnen förra veckan celler och mikrobiologi, igår var det kultur-subkultur så det håller jag på att fördjupa mig i för tillfället ska skriva ner en massa till nästa gång. Japp fritid har jag helt klart gott om, men allt annat hamnar i skymundan tex datatiden:) Men ni är ständigt med mig i mina tankar. Tack mamma och systrar att ni finns!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar