miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 26 augusti 2010

Fel?

Det är inte ofta man får köra på fel sida av vägen utan att polisen står där, men det händer! Första dagen jag hade möjlighet att åter ta upp min träning öppnar inte simhallen förrän tio...tur de ändrar till nya tider i nästa vecka. Tog istället på mig mina skor för en ordentlig promenad. Aj,ajajajajajaj vilka blåsor jag fick på fötterna typ 2X2 cm har ju inte haft gympaskor på hela sommaren men jag har bestämt mig för att nu i höst blir det simning och promenader istället. Byggde ju bara mer muskler och mer vikt på gymmet visserligen väger muskler mer än fett men inte till vilket pris som helst så se upp längs vägarna nu går jag (fast nästa gång med plåster på fötterna)!
Har suttit med läxorna i två timmar nu, dags att ta lite paus innan jobbet börjar till 11.30 i morgon. Nu är det inte lugna gatan längre, eller ibland känns det ganska lugnt.
Heja vänster trafik!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar