miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 24 augusti 2010

Virrig?


Virrigare virrigast?

Kan knappt komma ihåg vad jag gjorde igår men tänker jag efter vet jag ju att vi var och gratulerade morfar som fyllde 87! Dottern hade med sig en kompis och de fick följa med in till staden där vi fixade identitetskort inför framtiden och bankkort vilket börjar bli dags, tog en sådär 2,5 timme...kul lekstund de små barna fick=) Slutade att de fick happy meal på mcd.

Idag började jag första dagen på jobbet efter semestern, tala om jobbigt att börja halv sju, jag som varit uppe kl 9-10 tidigast hela sommaren någon gång tidigast 8.00...samt sitta med schema för 4:a veckor, sedan vidare till skolan och nu har jag läxor igen, suck när ska jag hinna dem? nu får jag dessutom jobba extra för vi är kort om folk, mycket plustid blir det, så det där med träning jag skulle börja med hinns max 1ggn denna veckan och då är det pusslat till max...
Sedan har barnen nya tider, schemaan och blanketter som ska fyllas i så vem fick in till staden och ordna nya gympa kläder? Det börjar med idrott imorgon och kläderna börjar växas ur...Suck:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar