miss_cat

miss_cat
missankatt

onsdag 20 oktober 2010

Onsdag


Började min morgon med att köra dottern till skolan - köra är det inte för nära? Jo det är det men eftersom hon har idrott i nya delen och Ouzo ska till veterinären och vaccineras var det lättast att köra. Han skrek hela vägen dit men där åt han glatt deras kattmat och hem var han trött, för då var han tyst.

Vidare till simhallen 60 längder blev det idag, kände mig stark haha nä inte särskilt, vet inte om jag fått vatten i öronen känns som om jag hade vadd mellan öronen och huvudvärk när jag gick upp idag på morgonen men det släppte lite allteftersom men öron vaddet finns kvar.
Sedan åkte jag och veckohandlade så att jag kan vara ledig i helgen. Dottern kommer närsomhelst hem med en kompis, de skulle gå hem själva... Senare ikväll ska jag till jobbet vi ska ha en överraskningsfest för min arbetskamrat som går i pension den siste oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar