miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 7 oktober 2010

Torsdag

Tog en promenix på förmiddagen, har annars tillbringat lite mer tid i simhallen men eftersom sonens klass skulle dit idag tyckte jag att det var bättre att ta en promenix och röra på lite andra muskelgrupper så en vända runt travet blev det iallafall och sedan vidare till bo gård.

Köpte väldans billig skinka i affären, 1.31 eller 1.51...måste gjort något fel på prisinställningen?
Men tacksam för detta är ju jag för här äts det en del skinka på en vecka...

Nu har försäkringskassan återigen ringt hem till oss om en person som de vill ha råd om när det gäller ett återkrav. Hälsade vänligt men bestämt att de åter igen ringt jättefel och att jag är en privatperson men att jag gärna hjälper till i frågan om de får när det gäller tystnadsplikten? Det blir lustigt nog alltid väldigt tyst, sedan ber de om ursäkt och sedan att något i deras lista är fel... lustigt...tycker det blir märkligare och märkligare detta fenomen med försäkringskassan, de har nog snart jobbat bort sig själva...alla hamnar på socialförvaltningen i stället...något att fundera över...

Nu vidare till Hansa och byta dotterns nyköpta kofta som jag idag såg var trasig. Suck! Innan nattpasset börjar. Kommer bli skönt att ha en ledig helg att se fram emot och att ladda upp batterierna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar