miss_cat

miss_cat
missankatt

tisdag 26 oktober 2010

Tisdag

Haft 2 jobbiga dagar nu med utbildning från 08.30-16.30 båda dagarna. Blev inte bättre av att jag föll på ett övergångsställ mitt i en korsning mitt inne i centrum och bilar stannade för att kolla hur det gick (jag skäms ngt förskräckligt)Känns ju lite bättre att veta att jag gjorde detta redan som 6-åring enligt mamma=) Men typiskt mig väljer jag ju alltid ett ställe att landa på, nu var det vänster armbåge som tog största smällen och vänster knä tog lite granna.
Idag börjar det kännas som att jag har träningsvärk och blåmärkena börjar framträda lite mer...

Direkt efter hemfärden idag fick jag köra in till staden igen eftersom dottern skulle spela flöjt, men läraren var inte där i tid och jag som köpt en ny flöjt eftersom han sagt att det var en speciell modell hade köpt en som var för löst ställd, hade 10min på mig att springa till affären igen för att byta... PUST!!!

Så nu i skrivande stund börjar jag bli lite trött, för nu har jag fått uppdatera läxorna de hade i "min" skola för att läsa in det jag missade av de andras lektion när jag satt på den "arbetsrelaterade" utbildningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar