miss_cat

miss_cat
missankatt

torsdag 28 oktober 2010

Varit hos farbror doktorn...

Han tittade på öronen och sa att trumhinnorna såg bra ut men eftersom tidigare allergi prover visat negativt ville han ta fler prover. Fick kortison till den rinnande näsan, Har ju redan det för mina luftrör och lungor, men att leva med svullna slemhinnor är inget vidare. Fick andra allergitabletter, de bästa enligt honom. Och detta ska utvärderas om en månad sedan får vi se om de skickar mig vidare till öron näsa hals för utredning. Fallet jag hann med i måndags trodde han var ett blodtrycksfall eftersom jag hade suttit länge innan jag var på språng. Men inga ben skadade. Bad sjuksköterskan ta proverna (fler allergitester) i den redan blå armen så att den blir jämnare blå... Smurf-arm...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar