miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 28 maj 2011

Fototriss...

Denna vecka handlar om ljus och visst blir vi glada av ljusets strålar, men även svart/vita fotografier kan visa ljus och glädje...

...och vem blir inte glad av ett ljust solskimmer och ett par glittrande ögon?

Eller en glad och leende familj ute i solljuset där alla ljusa minnen följer med en genom livet och dyker upp just när man stannar till och minns alla ljusa stunder...

Idag lottas det ut ett pris från :
Själv ville jag gärna bjuda familjen på:
Vill ni se fler bilder på temat ljus? Titta här:

7 kommentarer:

  1. Den första blir min favorit i en bra triss

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, där den första blir min favorit:)

    AX

    SvaraRadera
  3. Den sista blir favoriten - familjen är viktig.
    Sjuk förra veckan så jag kom en del efter tyvärr..
    Ha en underbar vecka.

    SvaraRadera
  4. Sista familjebilden blir min favorit!

    Tyvärr verkar det som min bloggs portal krånglar igen så det går inte kommentera tillbaka just nu men titta gärna in lite senare :-)

    SvaraRadera
  5. Fin triss. Jag gillar första bilden bäst. Fint i svartvitt.

    SvaraRadera
  6. En snygg och personlig triss.

    SvaraRadera
  7. En annorlunda och trevlig triss. Bild ett är min favorit.

    SvaraRadera