miss_cat

miss_cat
missankatt

lördag 14 maj 2011

Många...

...Är temat på fototriss denna veckan, finns det ett tillfälle då maken markerar ordet alldeles för många är det just i kombination med svanar och fotografier...

...Och vid Dämmet med många svanar tenderar det på att bli alldeles för många fotografier, för dessa djur är både vackra och faschinerande...


...Men fler blir det, för om ett par veckor... I Juli blir det nog tillökning då äggen börjar att kläckas...
Vill ni se många kreativa tolkningar på ordet ska ni titta här:

18 kommentarer:

  1. Svanar är alltid härliga att se , man kan fundera varför - kanske för deras trofasthet ...
    Ha en underbar vecka.

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig tolkning! :) Känner väl igen det där med "alldeles för många", fast för mig är det oftast små, för andra helt obegripliga, detaljer som får mig att fastna med kameran.

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och jag kan inte annat än hålla med, svanar är underbara objekt för kameran :)

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att du gillar att fota svanar. Det gillar jag också. Det är så sällan jag ser svanar så då vill jag verkligen passa på att fota.

    SvaraRadera
  5. Det kan ALDRIG vara för många fågelbilder, å så fina svanar. Den sista blir favoriten.

    AX

    SvaraRadera
  6. Sååå vackra och fina bilder! Det kan aldrig bli för många bilder av dessa vackra fåglar!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder på vackra fåglar!

    SvaraRadera
  8. Det var fina svanar... De är roliga att fota. Fin triss!

    SvaraRadera
  9. Visst är det lätt att ta för många svanbilder :)
    Så fint du har avbildat dem här.

    SvaraRadera
  10. Jag gillar sista bilden av dom många svanbilderna :)

    SvaraRadera
  11. Svanar är vackra och får mig att tänka på sagor. Bra trissat!

    /Åsa

    SvaraRadera
  12. Ja jag håller med, förstår att det blir många bilder för de är otroligt vackra :-)

    SvaraRadera
  13. Det är ståtliga fåglar svanen. Härliga foton.

    SvaraRadera
  14. Fin tolkning!
    Fint ljus och så skön sista bilden är :)

    SvaraRadera
  15. Så vackra dina svanar är!!! Hoppas verkligen att äggen blir "många"! Men att det bara kläcks "snälla" ungar

    SvaraRadera