miss_cat

miss_cat
missankatt

fredag 6 maj 2011

Testa?

Hej, hej hallå därute:)
Ville dela med mig en länk till er därute, som liksom jag har svårt att låta bli att testa nya grejer...
Enda nackdelen med denna var att man var tvungen att ladda upp sina bilder först och att betala med payson eller betalkort.
En fotobok.
Ja ni kan se på länken vad som gäller men nästan gratis för att testa är ju inte fel.
Snart arbetstime - skrattretande att kalla det för det...2 timmars möte så här på em, brukar ju arbeta typ 8 - 24timmar. Sedan ledig helg, så skönt eftersom jag känner att jag börjar fundera lite mer på nästa helg redan nu. Men det är bara att försöka göra som oftast, ta en dag i taget och inte fundera så mycket.
Idag ska mellansonen laga piroger till middag.
Duktiga barn jag har! Så stolt!
Själv har jag nu lämnat barn, handlat och ska plantera tagetes nu.
Solig dag på er och in och kolla länken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar