miss_cat

miss_cat
missankatt

söndag 14 augusti 2011

Så här ser det ut där jag är idag/Fototriss

Här i Kalmar pågår stadsfesten för fullt. Och självklart sållade vi oss till 14000 andra och åkte in till Rolandz konsert på kvällen.

 Man blir glad, glad av glädjen från scen. Märks att de tycker det är roligt.
Och det är inte alltid man får möjlighet att lyssna på så mycket olika musikstilar, på en annan scen spelade sator. Men dottern har fått en ny favorit:)

Roland Järverup alias Robert Gustafsson.

Vill ni se fler bidrag i trissar titta här: http://fototriss.blogspot.com/

12 kommentarer:

  1. Det händer tydligen en del i Kalmar. En annan fototrissare hade plåtat kanalsim.

    SvaraRadera
  2. Herlige bilder! Der skulle jeg gjerne ha vært :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att ni hade en trevlig kväll som bjöd på fina trissbilder också :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul med Rolandz :-) Gissar att det blev ett och annat skratt!

    SvaraRadera
  5. Rolig liten triss. Kan tänka mig att det blev en hel del skatt där också. Härlig lördag ni verkar ha haft men Sator hade inte varit helt fel att se heller ;-)

    SvaraRadera
  6. Kul med konserter, man blir så glad.

    veronica Maggio, gillar jag . Cdskivan är ofta på.

    Ha en skön söndag. // Lissen

    SvaraRadera
  7. Det förstår jag var en trevlig kväll! Personligen har jag svårt för Robert Gustavssons humor men i dansbandet kanske han är bättre!


    ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  8. Det är lätt att gilla Robert Gustavsson. Kul triss.

    /Åsa

    SvaraRadera
  9. Jag hade nog föredragit Sator. Men smaken är som baken. :-)

    SvaraRadera
  10. Jag var också sugen på att kolla på Rolandz men det var lite försent för att ta med en 5-åring.. Jag bor nog ganska nära dig med tanke på din bloggadress, i Trekanten

    SvaraRadera
  11. Herlig. Robert Gustavsson er kjent også her i Norge. :-)

    SvaraRadera