miss_cat

miss_cat
missankatt

måndag 17 september 2012

Dags att komma ut ur garderoben..

I onsdags gjorde jag en gbp. Tänkte lägga upp en film en kille la upp på YouTube. Fem titthål är det på magen. Så det är därför jag inte bloggat på ett tag. Fått veta att jag har väldigt lågt blodtryck så just nu innebär dagarna att kämpa i sig vatten och flytande kost. Socker är ett minne blott. :-D Tyvärr pga apotekets okunskap har jag upplevt min första dumping. Hjärtat slog dubbla slag, inget kul alls. Skulle dricka näringsdryck med extra proteinhalt, men den innehöll socker. Just det jag numera inte tål. Idag har jag gått min första promenad själv. Till skolan och sedan Ica och tillbaks. Sedan var jag trött. Ska berätta min op-berättelse en annan dag. Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag äta en dl yoggi ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar